Klacht indienen

Heeft u een klacht? Laat het ons weten
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van Dorsman Assurantiën, dan verzoeken wij u ons dit kenbaar te maken. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Uw klacht helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening.

U kunt uw klacht schriftelijk of via onderstaand formulier bij ons indienen. Na ontvangst nemen wij uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling in behandeling en nemen contact met u op.

Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u zich met uw klacht wenden tot de burgerlijke rechter of uw klacht voorleggen aan het KiFiD (een formulier voor het indienen van een klacht kunt u desgewenst opvragen via ons kantoor).
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Postbus 93257 2509 AG Den Haag tel.  : 0900 – 355 22 48
e-mail : info@kifid.nl
website : www.kifid.nl
Mijn Klacht:
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Fout!
Invalid Input
Invalid Input
Captcha code
Refresh Verkeerde waarde

Contact

Bezoekadres:
Passage 11
2042 KS Zandvoort

Postadres: 

Postbus 11
2040 AA Zandvoort

T: 023 571 45 34
E: info@dorsman.nl

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 
8:30 tot 17:00

Download nu onze App en ervaar het gemak!
apple storegoogleplay

Volg ons ook op social media:
facebook twitter gplus

Log in

create an account